Me kõik oleme näinud neid ilusaid brändikaarte, mis annavad mugavalt ülevaate brändile määratud värvipaletist, kirjafontidest, ikoonidest, mustritest jmt. Kui seni tuli brändikaart kujundada kas Adobe Photoshopi või Illustrator abiga, siis nüüd on sama asi võimalik palju lihtsamini ära teha Canva platvormil – täiesti tasuta.
Siin on sulle videojuhend selle kohta, kuidas seda teha.
Telli oma brändikaardi shabloonid siit: Canva brändikaart – 2 tüüpi.
Abimaterjal brändikaardi kujundamiseks
Siin on e-raamat, mis on täis põhjalikke kirjeldusi selle kohta, millist tüüpi ettevõtted milliseid visuaale valivad, juurdes on ohtralt näiteid reaalsest elust. Loe see kindlasti läbi enne, kui oma ettevõtte brändi värvipaletti hakkad koostama ning juurde sobivaid fonte, mustreid ja fotostiili valid.

E-raamat: Harmoonilise kujunduse käsiraamat ettevõtjale
Kuidas ise brändikaarti teha?
Nüüd on aeg ellu viia kõik, mis sa siiani õppinud oled. Pane kokku ühtne ja harmooniline brändikaart!
Brändikaart on mõeldud selleks, et näidata kliendile või luua iseenda jaoks igat visuaalset elementi, mis vastava brändiga kaasas käib. Sellise dokumendi loomine on oluline, kuna see aitab edasi anda brändi väärtuseid, detaile ja personaalsust ühe silmapilgu jooksul.
Kui oled välja valinud värvid, mustrid, illustratsioonid, fotostiili ja muud visuaalid, mida sa oma brändi kuvandis kasutada soovid, siis paiguta need kõik ühele lehele ja vaata, kas kõik need materjalid loovad ühtse ja harmoonilise pildi?

Millest koosneb brändikaart?
Logo. Unikaalne ja silmapilkselt äratuntav.
Värvipalett. Koosneb värvidest, mis su brändi visiooni ja sõnumeid ideaalselt toetavad.
Ikoonid. Pakuvad visuaalset selgust ja tekstuuri.
Kirjatüübid. Pealkirjade, alapealkirjade, põhiteksti ja aktsentide jaoks. Nii vähe erinevaid, kui võimalik.
Mustrid ja illustratsioonid. Lisa oma brändile ja veebilehele tekstuuri ja unikaalsust.
Brändifotograafia. Järgi siinset nelja personaalsuse teooriat ja nii saad luua ühtse ja tugeva visuaalse ilme.
Täida mõne Creative Marketi brändikaardi põhi oma visuaalidega ja vaata, kuidas tulemus jääb.

Brändikaartide näited
Siin olen välja valinud neli brändikaartide põhja, mida saad ise täita. Kuigi ma olen nad grupeerinud erinevate kategooriate alla baseeruvalt iga kaardi näidispildil leiduvate värvide ja visuaalide järgi, saab neid tegelikult igat tüüpi brändikujunduse juures kasutada – sest et sisu paned kokkuvõttes ju ikka ise. Kui, siis väldiksin liigset nurgelisust gruppide 1 ja 3 puhul.
Grupp 1 – nooruslik, avatud ja mänguline bränding
Mängulise, grupp 1 olemusega brändikaardi põhi Creative Market valikus loojalt Katie Harp Creative.

Grupp 2 – elegantne, pehme ja naiselik bränding
See brändikaard põhi on pakkujalt Pretty Bloom Designs. Näidispildid peegeldavad grupp 2 elegantset olemust.

Grupp 3 – maalähedane, külluslik ja nostalgiline bränding
Valisin selle brändikaardi Creative Market by AndrewPixel loojalt, näidispildid peegeldavad maalähedust.

Grupp 4 – luksuslik ja eksklusiivne bränding
Brändikaardi põhi pakkujalt Creative Market by William Hansen. Näidispildid avalduvad kindlameelse ja minimalistlikuna.

Loe veel:

3 moodust, kuidas luua harmooniline värvipalett

Värvipsühholoogia sinu (brändi) kujunduse töös

Värvide psühholoogia ettevõtluses