Õpi, kuidas kombineerida õigeid visuaale, mis annavad su brändile ja turundusele eksklusiivse, luksusliku mulje. Kutsun oma e-raamatus “Harmoonilise kujunduse käsiraamat ettevõtjale” seda brändistiili grupp 4 personaalsuseks. Selles saad täpsemalt teada, kuidas brändida luksustoodet, maalähedast toodet, nooruslikku toodet, tooteid lastele ja palju, palju muud.
-
E-raamat: Brändi visuaalne kujundus€11.00 sis. KM
Grupp 4 visuaalid tõmbavad ligi inimesi, kes otsivad luksuslikkust ja lausa soovivad ostetava eest keskmisest tunduvalt kõrgemat hinda maksta. Tavaliselt on selle personaalsusega bränditud ja turundatud tooted kõrgema taseme hinnaskaalaga.
Kuidas brändida luksustoodet
Konkreetne, eksklusiivne, enesekindel.
Silmapaistev, enesekindel, luksuslik. Ekstreemid, paindumatu, tugev. Dramaatiline.
Stiil
Jõuline, julge, dramaatiline, geomeetriline, ekstreemid, puhtad jooned.
Kujundid ja mustrid
Geomeetrilised kujundid, tugevad ja selged mustrid. Teravad nurgad.
Kirjatüübid
Teravanurgelised, minimalistlikud, ülevoolav kalligraafia. Tekstid: väljapeetud ja pigem paindumatu olemusega sans serif või serif kirjatüübid.
Kujundusstiil
Siinne kujundus jätab julge ja tugeva mulje. Tugevad värvid ja paigutused on tehtud jõulisel moel. Puhtad, intensiivsed ja külmad värvid ning visuaalid on julged, dramaatilised, geomeetrilised. Kalligraafia ja kursiivid on väga väljendusrikkad ja sihikindlad. Illustratsioonid võivad olla lihtsad ja detailsed, kuid nad on muljetavaldavad.

Värviteooria
Puhtad värvid. Jahedad toonaalsused.
Värvipalett
See palett koosneb väga tugevatest põhivärvidest ning üldmulje on jahe. Siin on tugev kontrastsus puhaste värvide, ekstreemsete varjundite ja tintide vahel. Pastelle siin ei leidu. See on ainus grupp, mis sisaldab ka musta, lumivalget ja neoonvärve.
Leiad siit magenta, erkroosa ja pärsia oranži, pistaatsiaroheline, sidrunikollane, tsüään, kuninglik sinine, jääsinine, kesköö sinine, indigo, kuninglik lilla. Toetavad neutraalid on must, valge, süsihall või hõbehall ning mereväesinine.
Grupp 4 palett mõjub dramaatilise ja jõulisena. Summutatust ei leidu, on vaid kristallselgus ja tugevus.

Ettevõtluses
Kogu ettevõte koos oma toodete-teenuste, olemuse ja visuaalidega on sirgjooneline ja otsusekindel – talv oma ekstreemides.
Paindumatu ja konkreetne isegi
värvitoonides – mis on jahedad, selged ja puhtad. Turundus on enesekindel ja julge, ülimalt minimalistlik või ekstravagantselt ülevoolav.
See isikupära kõnetab nii mehi kui naisi.
Ettevõtlusvaldkonnad
Luksusehted ja kõrgmood, luksuslikud reisid, tooted, autod ja tehnika.
Pangad, tehnoloogia, finants ja juura.
Kuid ka äärmuslikud säästuettevõtted
nagu odava mööbli tootjad, odavpoed, -reisibürood või lennuettevõtted.
Kõneviis
Sinu ettevõte kasutab minimaalset ja selget, seejuures pigem tugevat kõnestiili nii veebilehel, sotsiaalmeedias, reklaammaterjalides kui otse klientidega suheldes.

Näiteid luksustoodete brändingust
Aastaaeg
Talv.
Talv oma paindumatus dramaatilisuses ja äärmuslikkuses.
Järsku on kogu värvide möll kadunud ning talvemaastik võtab võimust. Talvel peitub kõik pinnakatte alla, et puhata ja uueks hooajaks jõudu koguda. Kujuta omale ette lumega kaetud põldu, välja turritavad üksikud kõrred ning kauguses kõrguvad tumedad puutüved oma tühjade okstega.
Enamus ajast on talvine loodus vaikne – kuni
tormituuled hakkavad ulguma ja
oksad murduma.
Draama, ekstreemid ja jahedus.

Märksõnad
Oled sa kirja pannud 3-5 märksõna, mis su projekti kõige paremini iseloomustavad? Leiad sa kõik need sõnad siin leiduvast nimekirjast? Kui jah, siis võib grupp 4 olla su projekti jaoks kõige paremaks valikuks. On muidugi ka võimalus, et mõni märksõna siia ei kuulu, siis tuleb sul siinset teooriat koos teise, vajaliku personaalsusega segada. Näiteks naiselik, luksuslik bränd, või orgaaniline luksustoode, või luksustooted beebidele jne.
sõbralik
hele
särav
pulbitsev
selge
suhtlev
loominguline
hüplev
elav
avatud
lõbus
muljekas
innovatiivne
fantaasiarikas
improviseerija
vaba stiil
inspireeriv
entusiastlik
nooruslik
optimistlik
positiivne
kiire
lihtne
empaatiline
spontaanne
soe
kutsuv
haarav
Kõik visuaalse brändingu kohta
Siit raamatust leiad sa kõik, mida pead teadma erinevat tüüpi ettevõtete visuaalselt brändimise kohta. See aitab sind detailides, nagu ühtse värvipaleti loomisel ning üldisemas töös, nagu näiteks erinevate visuaalide: fotostiil, värvipalett, mustrid, illustratsioonid ja fondid – kokkusobitamises.
-
E-raamat: Brändi visuaalne kujundus€11.00 sis. KM