Facebookis reklaamimine on üsna kallis lõbu, kui selle läbiviimisel puudub läbimõeldud taktika. Samas võib esimestel katsetustel olla puudus ideedest, et millest üldse alustada. Siin on sulle juhend, kuidas teiste FB reklaame analüüsida, ning nende parimad praktikad ka ise kasutusele võtta. Kuidas on nad kirjutanud müügitekstid? Milliseid pilte ja videoid on nad kasutanud? Selliseid väliselt nähtavaid detaile on sul võimalik koguda reklaamidest, mis on hetkel aktiivsed, või blogipostitustest, kus on parimad reklaamid välja toodud.
Kuid kuidas näha seda, kellele reklaamijad oma reklaamid suunavad – kuhu riiki, millisele vanusegrupile, millisele soole? Neid detaile on veidi keerulisem kätte saada, kuid mitte võimatu.
Analüüsi konkurentide ja eeskujude Facebooki reklaame
Oled sa kunagi arutlenud selle üle, miks mõnede reklaamijate Facebook reklaamid on nii populaarsed ja teiste omad mitte? Mida nad täpselt teevad, keda nad sihivad ja millistele maandumislehtedele nad oma sihtgrupi suunavad?
Seda kõike on võimalik järgi uurida, kasutades selleks loodud spetsiaalseid tööriistu. Neid on tegelikult mitmeid, populaarseimad on AdSpy, BigSpy, Facebook Ad Library… Siinses postituses vaatame lähemalt Adspy keskkonda, kuna see on hetkel vaieldamatult kõige põhjalikum tööriist teiste ettevõtete reklaamide analüüsil.
Tegin sulle video selle kohta, kuidas AdSpy tööriista Facebook reklaamide analüüsiks kasutada.
Mida sa analüüsida saad
Seega saad sa AdSpy tööriistaga saavutada järgnevat:
- Avasta uusi turu- ja tootetrende
- Avasta hetkeseisuga populaarseid ja mittepopulaarseid tooteid
- Näe, milliseid sihtgruppe sihtida (vanus, sugu, riik)
- Kogu ideid heade Facebooki reklaamide tekstide jaoks
- Leia ideid silmatorkavate Facebook reklaamide fotode ja videote jaoks
- Saa uusi ideid videoreklaamide loomiseks
- Kogu ideid populaarsete pakkumiste jaoks (tasuta materjalid, allahindlused jmt)
- Tea, milliste reklaamidega sa juba praegu konkureerid
- Hoia reklaamide testimise pealt raha kokku ja võta eeskujuks see, mis paistab juba toimivat
- Leia reklaame, mis suunavad kindlatele veebilehtedele
- Loo omale kataloog headest Facebooki reklaamidest, mida tulevikus kasutada
- Avasta reklaamide kommentaare lugedes seotud sihtgruppide huvisid, soove ja vajadusi
- Leia üles kasutamata turuvõimalused
- Kogu ideid maandumislehtede jaoks
- Tea, mida su konkurendid reklaamivad
- Kui sul on e-pood, siis näe kõiki e-poodide reklaame ühes kohas
- Vaata, mis on toonud esile negatiivsust ja väldi sellega enda ettevõtte haavamist
- Vaata, mis on toonud esile positiivset tagasisidet ja kasuta seda infot oma ettevõtte heaks
- Tea, mida reklaamitakse kindlatel aasta-aegadel ning kogu hooaegade jaoks reklaamiideid
- Mõista, millist tüüpi reklaamid loovad rohkem suust-suhu turundust, läbi reklaamide jagamiste arvude analüüsi
- Kui sa oled affiliate turundaja, siis saad sa näha, mida teised affiliated reklaamivad ja kellele
- Tea, kus reklaamida parima tulemuse saamiseks
Ja palju- palju rohkem, olenevalt sinu otsingute kriteeriatest.
On sul lisada veel ideid selle kohta, kuidas teiste reklaame analüüsida saaks? Või muid seotud nippe? Lisa need kommentaaridesse ja ole kõigile abiks!
Hashtagid Facebookis – peaksid sa neid kasutama?