Ma toon sinuni kokkuvõtte juhendist, mille Etsy on avaldanud selle kohta, kuidas su Etsy pood saaks võimaluse olla esile tõstetud nende uudiskirjades, blogis ja sotsiaalmeedias. Pane Etsy oma poodi reklaamima, et võita juurde uusi inimesi, kes su käsitööd, kunsti või graafikat ostaksid.
See teema on mindki väga huvitanud ja kui lugesin sellekohast artiklit, leidsid mu eeldused ka kinnitust. Leiad alljärgnevate ootuste täitmiseks palju toetavaid postitusi siitsamast Kunstimeistrite blogist.
Etsy platvormi loojate eesmärk on sama mis sinulgi Etsy keskkonnas poodi pidades – kasumit teenida. Seepärast on nende jaoks kasulik saada nii palju inimesi kui võimalik Etsy poodi külastama ja sealt oste läbi viima. Iga ostu pealt teenib Etsy vahendustasu. Seepärast otsib Etsy meeskond poode, millel on tugev bränding, väga hea klienditeenindus ja haarav tootevalik, mis on ahvatlevalt esitletud.

Etsyl on lisaks ka seeriad Quit Your Day Job (Lõpeta oma palgatöö) ja Inspiring Workspaces (Inspireerivad töökeskkonnad), siis otsitakse poode, kellel on edastada põnev lugu. Nad soovivad esitleda poode, kellel on haaravad lood, mis peegeldavad Etsy poodnike mitmekesisust ja nende kogemusi, pakkudes väga erinevaid tooteid üle terve maailma. “Me otsime värskeid vaatenurki ja haaravaid töökohti, millega teised Etsy kasutajad oskavad seonduda, õppides midagi uut või saades inspiratsiooni,” ütleb Katy Svehaug Etsyst.
Esile toodavate Etsy poodide valimine erineb veidi olenevalt kanalist, kus neid tutvustatakse, kuid põhiprintsiibid on kõigi puhul väga sarnased. Kuna Etsys on niivõrd suurel hulgal fantastilisi tooteid ja poode, siis ei ole kõiki võimalik välja tuua, kuid allpool leiduvad nõuanded annavad selleks siiski suuremad võimalused.
Muuda oma Etsy pood lihtsalt leitavaks
Selleks et sind üldse näidata saaks, peavad su tooted olema leitavad. Kasuta otsingusõbralikke võtmesõnu toodete tiitlites ja siltides. Kasuta selgeid, kirjeldavaid tootetiitleid, mis sisaldavad su kõige olulisemaid võtmesõnu ja seda tiitli alguses. Loe Etsy poe otsingumootorite kohta lähemalt siit: Kuidas toimib Etsy poe otsing?
Suurepärased tootefotod
Haaravad tootefotod on kõige paremad tähelepanu tõmbajad. Hästi stiliseeritud ja ajakirja-stiilis fotod jätavad tugeva esmamulje ja äratavad uudishimu. Lisa nii palju pilte, kui võimalik. Tee selged, teravad, valgusküllased tootefotod, mille taust on puhas ja ilma ebavajalike detailidega. Väldi vesimärke fotodel. Osad fotod tee elustiilipiltidena, näidates oma tooteid (justkui) kasutuses, teised aga tee toodete detailidest. Leia nõuandeid siit: Fotograafia lühikursus.
Arenda välja oma bränd
Kui sa lood omale ühtse ja äratuntava brändikuvandi, siis paistad sa teiste seas hästi silma nii Etsys kui mujalgi. Tugev ja ühtne bränd annab su poele suured eelise esile tõstmiseks, seepärast panusta sellele, et su tooted ja pood oleksid professionaalselt presenteeritud. Siin vaatab Etsy meeskond, kuidas sulanduvad kokku su suurepärane tootefotograafia, toodete olemus, poe lugu ja toodete pakendid. Siin on sulle suureks abiks minikursus: “Stiil ja Kujundus ettevõtluses.”
Räägi oma lugu
About-osa võiks olla korralikult ja läbimõeldult täidetud, ka see on suureks abiks esile tõstmise jaoks valituks saamisel. Siin saad sa oma südame korralikult tühjaks puistada: kirjuta oma poe avamisega seotud lugu – miks ja kuidas sa sellisele otsusele jõudsid, kirjuta sellest, kus ja kuidas sa oma tooteid valmistad. Kes on sul abiks, mida see sulle annab, kust ammutad sa inspiratsiooni ja jõudu. Kuidas sinu Etsy pood on su elu mõjutanud. Ilma sellised mahlaka infota on Etsy meeskonnal keeruline leida sinu poes potentsiaali esilehele tõstmiseks.
Lisaks kasuta fotosid ja videot, mis su töökeskkonda ja toodete valmimise protsessi näitavad. Näita oma töövahendeid, toodete materjale ja atmosfääri.
Näita ennast (ja meeskonda)
Kasuta oma About – osa ka selleks, et näidata, kes su poe heaks töötavad. Pane kirja kõik oma meeskonna liikmed (kaasa arvatud sa ise) ja lisa juurde ka kõik võimalikud alltöövõtjad. Värsked fotod sinust ja su poe liikmetest ning töökohast annavad inimestele võimaluse vaadata su igapäevaellu, muutes su loo haaravaks. Lisa juurde lingid oma poega seotud sotsiaalmeedia kanalitele, andes külastajatele veelgi paremad võimalused sinuga tutvumiseks.
Müü suurepäraseid tooteid
Sinu ettevõtte aluseks on su tooted. Omale tugevat tootevalikut arendades ja seda pidevalt värskena hoides kasvatad sa võimalust kõrgendatud tähelepanu võitmiseks. Oma tootesarjasid disainides hoia poe olemust ühtsena ja mõtle sellele, kuidas su tooted sobituvad parasjagu populaarsete trendidega. Mida rohkem tooteid sa poodi lisad, seda suuremad on võimalused, et sind leitakse. Loe lisaks: 5 nõuannet uute tooteideede jaoks.
Näita oma oskuseid välja
Kui sul on mingi lugu või oskused, mis sinu arust võiks ka teistele kasulikud olla, siis anna sellest teada. Jäta Etsy blogisse kommentaare, suhtle teiste müüjatega. Kui sa tahaksid Etsys mõnd postitust avaldada või mingil kindlal teemal oma ekspertiisi jagada, siis võid sa oma ideid pakkuda Seller Handbook pitch form kaudu. Kuidas saaksid sina aidata teisi Etsy poodide omanikke?
Ole heaks eeskujuks
Anna teistele müüjatele eeskuju, pakkudes suurepärast klienditeenindust, kirjeldades oma ettevõtet ja tooteid täpselt, tehes Etsys ja mujal kanalitel hästi läbi mõeldud postitusi. Vasta sulle saadetud sõnumitele võimalikult kiirelt ja täpselt, hoia oma poe info ning sotsiaalmeedias leiduv info värske ning ole lihtsalt kättesaadav.
Nõuandeid Etsy sotsiaalmeedia meeskonnalt
- Hoia oma Etsy poega seotud sotsiaalmeedia kontod aktiivsena: nende jaoks ei ole midagi hullemat, kui leida pood, keda esile tuua, millel aga on unarusse jäetud sotsiaalmeedia.
- Postita erinevad sisu: kuigi Etsy sotsiaalmeedia tiim postitab tihti pilte, mis on pärit otse Etsy poodidest, on nad alati ka otsingul sotsiaalmeedias leiduva järele. Seepärast postita pilte ja videosid on toodete valmimisprotsessist, eesriidetagusest ja toodetest, mis on kasutuses.
- Kasuta hashtage, Etsy sotsiaalmeedia tiim uurib tihti #etsy all leiduvaid pilte, et neid Etsy sotsiaalmeedias edasi postitada.
- Lisa oma poe sotsiaalmeedia biosse lingid oma Etsy poodi. Kuigi see ei ole kohustuslik, on see suureks abiks, kui Etsy tiim on esiletõstetavaid pilte valimas.
- Ole aktiivne: Võta osa Etsy sotsiaalmeedias toimuvast. Jäta kommentaare ja küsi küsimusi. Nende tiim armastab tõsta esile poodnikke, kes on ise samuti aktiivsed.
Mida sa peaksid vältima
Siin on mõned asjad, mis võivad su esile tõstmise keeruliseks muuta:
- Omapära puudumine. Too välja oma unikaalne vaatenurk. Tee kindlaks, et su tooted ei rikuks kellegi intellektuaalse omandi õigusi. Vajadusel konsulteeri mõne juriidilise eksperdiga, et kindlaks teha, et sul on õigus kasutada pilte, disaine või muud sisu, mida sa oma töös kasutad. Uuri läbi Etsy intellektuaalse omandi reeglid: Intellectual Property Policy. Loo ainult originaalset tööd, muutes trendid enda omaks ja arendades oma enda isiklikku stiili.
- Puuduv info: Kas oled täitnud kõik poe kohta käivad lüngad ja vormid, või on midagi jäänud vahele? Täites kõik puudused, näiteks poe asukoht, muudab su poe usaldusväärsemaks ja seega kergemini esile tõstetavaks. Poe reeglite täitmine on kiire tegevus ja kui see on tehtud, tagad sa võimalikele ostjatele turvatunde.
- Reeglite rikkumine: Tutvu Etsy Müüa Reeglite ja Majareeglitega siin: tsy’s Seller Policy ja House Rules ning vaata, et su pood järgiks kõiki reegleid.
Kuigi Etsy ei saa tõsta esile kõiki suurepäraseid poode, mis seal leiduvad, oled sa ülalpool leiduvaid nõuandeid järgides andnud endast parima, et võimalusi tõsta. Ja mitte ainult, kui oled selle kõik ellu viinud, on su pood igas mõttes paljudest teistest peajagu üle ning mõjub haarava ning usaldusväärsena uute ostjate jaoks.
Leia veel nõuandeid nendest kahest raamatust, mis annavad su Etsy poele ning poe turundusele korraliku põhja alla:
-
E-raamat “Etsy poe käsiraamat”Soodusmüügis toode
€6.90€4.83 -
E-raamat “101 nõuannet käsitöö müügiks”Soodusmüügis toode
€9.90€6.93