Kirjeldus
E-raamat: Harmoonilise kujunduse käsiraamat ettevõtjale
Miks on see raamat vajalik?
Tänapäevases, globaalses konkurentsis on ettevõtete esimeseks prioriteediks leida mooduseid, kuidas massist esile tõusta ja inimestele silma jääda.
Iga ettevõtte ülesandeks on mõjuda meeldejääva ja haaravana.
Läbi tabavate visuaalide saavad brändid tõsta esile oma toodete või teenuste kvaliteedi. Juba esimesest kokkupuutest kliendiga on brändi välimuse ja olemuse üle arvustus tehtud.
Kehva visuaalse esitluse puhul võib ettevõte kaotada palju potentsiaalseid kliente. Kui ettevõtte ja pakutava toote veebileht, pakend ja muu pakutava visuaalne esitlus mõjub segadusse ajavana, siis ei haaku toote eesmärgid ja kvaliteet kliendi alateadvuse ootustega.
Hästi välja töötatud graafiline esitlus aga mõjub kutsuvana ning toetab lojaalse klientuuri tekkimist.
Selgitan lahti, kuidas:
- Kuidas luua harmoonilist värvipaletti – just sinu ettevõtte jaoks.
- Kuidas teha brändikaarti, mida saad edaspidi spikrina kasutada kõigi oma kujundustööde juures.
- Kuidas luua inspiratsioonitahvlit, mistoimib teenäitajana.
- Milline fotostiil sobib just sinu ettevõtte valdkonna ja sihtgrupiga
- Milline kirjafont on parim su veebilehe ja bännerite jaoks
- jpm
Ja muidugi on seal veel ohtralt praktilisi nõuandeid, mis on abiks hea kujunduse loomisel IGA PÄEV, nii tööl kui kodus.
Värvid toimivad alateadlikkuse tasemel
Kiiremini kui sõnad või pildid, mõjudes otsekoheselt. Tundes värvide mõju toimet, saad sa luua oma ettevõttele visuaalse kuvandi, mis tundub alateadvusele sama hästi kui see silmale välja näeb.
Me kõik näeme värve erinevalt, kuid kui sa mõistad seda, kuidas erinevad inimtüübid erinevatele tonaalsustele reageerivad, saad sa seda oskust enda kasuks tööle panna.
Analüüsi, mis teeb su ettevõtte eriliseks ning mis on sõnumiks, mida sa maailmale soovid edastada.
Seejärel vali isikupära grupp, mis sinu ettevõtet kõige paremini esindab ja kasuta toone, tekstuure ja stiile, mis on antud grupile omased.
Sisukord
- Sissejuhatus
- Sinu ettevõtte sõnum
- Kes on su klient?
- Visuaalide psühholoogia neli teooriat
- Kujundid
- Illustratsioonid
- Kirjatüübid
- Mustrid
- Fotostiil
- Kuidas teha harmoonilist värvipaletti
- Kuidas inspiratsioonitahvlit teha
- Brändikaardi loomine
- Värvide tähendused
- Kokkuvõte
- Ressursid ja lingid
Boonus: Brändikaartide põhjad – 3 tk
Viimistle oma veebileht siinse raamatuga, kui oled veebipoe edukalt üles pannud siinse e-raamatu abiga: “Kuidas teha e-poodi“.
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.