See on minu poolt varasemalt kokku pandud, kuid nüüd värskelt kohendatud brändi käsiraamat, mida vajab iga ettevõtja – ning kindlasti iga kujundaja.
Leia oma hääl, oma stiil, oma erilisus – ning too see esile selleks sobivaid värve, pilte ja kirjafonte kasutades oma veebilehel, pakenditel ja turundustöös.
Raamat on täis pikitud näiteid ja harjutusi, mis aitavad sul oma brändi sõnumi sujuvalt kokku panna ning seda tabavalt esile tõsta.
Rohkemgi veel – saadud oskused aitavad sul kujundada oma kodu, valida su olemusega sobiva riietuse ja aksessuaarid, kujundada oma aed ja mis kõik veel. Tõeliselt silmiavav materjal!
Leiad raamatu meie e-poest: Kuidas valida stiili ja kujundust. Ettevõtte, brändi, veebilehe ja reklaamide stiili planeerimise käsiraamat.
Miks on see raamat vajalik?
Tänapäevases, globaalses konkurentsis on ettevõtete esimeseks prioriteediks leida mooduseid, kuidas massist esile tõusta ja inimestele silma jääda.
Iga ettevõtte ülesandeks on mõjuda meeldejääva ja haaravana.
Läbi tabavate visuaalide saavad brändid tõsta esile oma toodete või teenuste kvaliteedi. Juba esimesest kokkupuutest kliendiga on brändi välimuse ja olemuse üle arvustus tehtud.
Kehva visuaalse esitluse puhul võib ettevõte kaotada palju potentsiaalseid kliente. Kui ettevõtte ja pakutava toote veebileht, pakend ja muu pakutava visuaalne esitlus mõjub segadusse ajavana, siis ei haaku toote eesmärgid ja kvaliteet kliendi alateadvuse ootustega.
Hästi välja töötatud graafiline esitlus aga mõjub kutsuvana ning toetab lojaalse klientuuri tekkimist.
Värvid toimivad alateadlikkuse tasemel
Kiiremini kui sõnad või pildid, mõjudes otsekoheselt. Tundes värvide mõju toimet, saad sa luua oma ettevõttele visuaalse kuvandi, mis tundub alateadvusele sama hästi kui see silmale välja näeb.
Me kõik näeme värve erinevalt, kuid kui sa mõistad seda, kuidas erinevad inimtüübid erinevatele tonaalsustele reageerivad, saad sa seda oskust enda kasuks tööle panna.
Analüüsi, mis teeb su ettevõtte eriliseks ning mis on sõnumiks, mida sa maailmale soovid edastada.
Seejärel vali isikupära grupp, mis sinu ettevõtet kõige paremini esindab ja kasuta toone, tekstuure ja stiile, mis on antud grupile omased.
Sisukord
- Sissejuhatus
- Sinu ettevõtte sõnum
- Kes on su klient?
- Visuaalide psühholoogia neli teooriat
- Kujundid
- Illustratsioonid
- Kirjatüübid
- Mustrid
- Fotod
- Värvipaleti koostamine
- Visuaalide kasutus
- Kokkuvõte
Näide
Miks toimib allolev pilt haarava, rõõmsameelse, noorusliku ja kaasahaaravana? Kas aimad kohe, kellele on nende tooted suunatud?

Milline mulje aga jääb siinsest ettevõttest? Kas sama nooruslik ja mänguline? Või hoopis rahulik, enesekindel ja elegantne?

Paned sa tähele, et su mulje tekkis ilma, et oleksid nende teenuste kohta lähemalt lugenud? See tekkis ainuüksi visuaale vaadates. Ja see ongi visuaalide psühholoogia võim – õigeid värvitoone, mustreid, fotostiili ja kirjafonte kokku sobitades edastad sõnumi nii, nagu sulle vaja.
Minu raamat näitab, kuidas saad oma brändile sobivad visuaalid leida ja kokku sobitada.